GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


Miért jó, ha egy helyen kezelem egészségügyi adataimat?

Ha tartós vagy állandó betegséggel élsz, például cukorbetegséggel, szívbetegséggel, daganatos megbetegedéssel, ha allergiás vagy, érdemes felkészülnöd azokra a váratlan egészségügyi krízis helyzetekre, amikor te magad nem vagy képes intézkedni, abban az esetben életmentő lehet, ha a helyetted intézkedő személy részére rendelkezésre állnak az információk.

De más esetekben is – például ha baleset ér – hasznos lehet, ha  vércsoportod, esetleges gyógyszer hatóanyag érzékenységed, korábbi megbetegedéseid, és gyógykezeléseid adatait egyetlen adatbázisban tartod nyilván.

Jól jöhet ez a rendszer akkor is, ha egyaránt igénybe veszel állami és magán orvosi szolgáltatásokat, így te magad hozhatsz létre egy “központi nyilvántartást”, ami átláthatóvá teszi kórtörténeted.

Kinek való ez a karóra?

Mindenkinek, aki biztonságban szeretné tudni magát, és szeretteit! Ajánljuk kisgyermekeknek, kamaszoknak, felnőtteknek, időseknek, háziállatoknak, veszélyes helyen dolgozóknak, kirándulóknak, betegségben szenvedőknek, egyszóval mindenkinek!

Gyermekek is viselhetik?

Természetesen, sőt nekik is különösen ajánljuk a viselését, hiszen egy zsúfolt strandon, bevásárlóközpontban, majálison, nyári táborban, osztálykiránduláson, játszótéren, vidámparkban, állatkertben vagy éppen akár az utcán egy pillanat alatt el tudnak tűnni. A karórát, vagy akár a kulcstartót viselve bárkitől kérhet segítséget, még akkor is, ha nem tudja fejből a szülei, vagy tanárai telefonszámát.

Miért érdemes ezeket az adatokat biztonságosabban kezelni, mintha mondjuk egy telefonos applikácó segítségével tárolnám őket?

Egészségügyi adataid valóban tárolhatod a telefonodban, kérdés, hogy vészhelyzetben ezekhez hozzáfér-e az megfelelő személy. Másfelől, ha a hozzáférést bárki számára egyszerűvé teszed, az adatvédelmi szempontból aggályos megoldás, hiszen nem biztos, hogy jó kezekbe kerülnek ezek a bizalmas információk, melyekkel illetéktelenek visszaélhetnek.

Mit jelent az I.C.E. rövidítés?

Az In Case of Emergency jelentése vész esetén, és arra a személyre (vagy akár több személyre is) utal, akit krízis helyzetben értesíteni szeretnél.

Miért hatékonyabb ez a termék, mintha a telefonkönyvemben az általam kiválasztott személy neve mögé írom be, hogy I.C.E.?

Manapság a mobiltelefonjainkat jelkódos billentyűzárral védjük, így vész esetén a segítségünkre siető személyek nem férnek hozzá ehhez az információhoz, vagy ha hozzá férnek is, a tapasztalat szerint nem találják meg a megjelölt személyek nevét a telefonkönyvben.

Ha bárhol rosszul leszek, az arra járók úgyis mentőt hívnak, akkor miért van szükségem az S.O.S Guard közvetítésére?

Az S.O.S. Guard egy sokkal komplexebb, biztonságosabb szolgáltatást nyújt csupán a mentők értesítésénél, hiszen az általunk hívott mentő személyzete a kiérkezésig az ügyfelünk által jóváhagyott összes orvosi információval tájékoztatva van. (gyógyszerallergia, meglévő betegségek, vércsoport stb.) Miután a mentők tájékoztatása megtörtént, központunk értesíti az ügyfél által megadott személyeket. Szigorúan az adatlapodon megadottak szerint járunk el, kéréseidnek megfelelően keressük meg a számodra legmegfelelőbb megoldást a krízis helyzetekben. Ezen kívül a szolgáltatás része egy balesetbiztosítás is.

Ha valami baleset történik velem, akkor keletkezik-e a havi díjon felül bármilyen plusz költségem?

Nem, minden esetben kizárólag a havi 990FT-os előfizetési díj terheli az ügyfelet.

Kiadják-e az adataimat harmadik személynek?

Diszpécsereink csak akkor férnek hozzá az adatlapodhoz, ha segélyhívás fut be a központunkba az azonosítószámoddal. Ezután pedig csakis olyan személynek adhatnak ki adatot, akit jogosultként megjelöltél, illetve aki a kezelőorvosodként hitelesen azonosítja magát.

Odaadhatom másnak a kulcstartómat, amíg én a karórát használom?

Egy egyedi vészazonosítószámhoz tartoznak az eszközök, így azokat csupán az aktiváláskor regisztrált ügyfelünk tudja használni.

Szeretnék ilyet venni a kutyámnak, macskámnak, lehetséges?

A házi kedvenceknek nem kell külön előfizetést vásárolni, csupán az aktiválási űrlapon kell a rájuk vonatkozó adatokat kitölteni, így az esetleges vészhelyzetekben tudni fogjuk, hogy ügyfelünkhöz tartoznak. Csupán annyi a teendő, hogy a kulcstartót kell a nyakörvükön elhelyezni.

Tudok még plusz eszközt vásárolni? Például kulcstartót, ha nekem több háziállatom van?

Természetesen igen, plusz eszköz igényeidet telefonon tudod leadni az információs vonalunkon: +36 1 6 77 77 76

Mi történik, ha elhagytam az egyik eszközt?

Az információs vonalunkat felhívva, munkatársunk készségesen segít az elhagyott eszköz pótlásában, kérjük hívja az információs vonalunkat: +36 1 6 77 77 76

Hova ragasszam a matricát?

A hologramos matricát Ön dönti el, hogy hova szeretné felragasztani. Célszerű felragasztási helyek: mobiltelefon, személyi okmányok, pénztárca.

Nem vagyok ügyfél, csak telefonos tájékoztatást szeretnék, akkor hívhatom a 1442-es ingyenes telefonszámot?

Nem, a 1442-es ingyenesen hívható telefonszámunk kizárólag a vészhívásoknak van fenntartva. Honlapunkon tud visszahívást kérni, és kollégánk 48 órán belül felkeresi Önt! Ha nem szeretne várni, akkor kérem hívja közvetlenül az információs telefonszámunkat: +36 1 6 77 77 76

Miért ragasszam fel a matricát a telefonomra?

Egy megtalált mobiltelefont a billentyűzáraknak köszönhetően manapság nem a legegyszerűbb visszajuttatni a tulajdonosnak, arról nem is beszélve, hogy napjaink okostelefonjai milyen hamar lemerülnek. A matrica felragasztásával a mobiltelefon elhagyása esetén könnyen azonosítható a készülék, ha a becsületes megtaláló értesíti a központunkat a megtalált készülékről. Ebben az esetben diszpécserünk tudja értesíteni az ügyfelünket az általa megadott egyéb elérhetőségeken.

Mi célt szolgál a kulcstartó?

Egy esetleges baleseti vészhelyzet esetén a mentésben résztvevő kollégák a balesetet szenvedett személy pénztárcáját, telefonját és kulcsát keresik. Termékcsaládunk így biztosan nem kerüli el a mentésben résztvevők figyelmét. Ezen kívül ha bárhol elhagyjuk a kulcscsomónkat, roppant bosszantó tud lenni, hogy még ha a megtaláló szeretné visszajuttatni hozzánk sem tudja hova tartozik, azonban a vészazonosítási számmal ellátott kulcstartó megoldást nyújt erre a problémára is.

Ha bárki felhívja a 1442-es ingyenesen hívható telefonszámot, honnan fogja tudni, hogy mi az én vészazonosító számom, vagy éppenséggel mire is jó ez a szám?

Diszpécserünk ebben az esetben készségesen segít a betelefonáló személynek, hogy mi a teendője, és hol találja a vészazonosítási számot a terméken, majd a továbbiakban a szerint tájékoztatja a betelefonálót, amit ügyfelünk az aktiváláskor megadott.

Hogyan kell az első használatnál beállítani a Beurer AS 80 aktivitásmérő karórát?

Kérjük kattintson az alábbi linkre, ahol magyar felirattal ellátott videóban mutatjuk be a beállítási teendőket:

Hogyan tudom változás esetén a korábban megadott adataimat megváltoztatni?

Aktiválás után küldtünk Önnek egy e-mailt, ami tartalmazta a módosításhoz szükséges linket, és jelszót. Ha nincs meg az e-mail, kérjük hívja az ügyfélszolgálatunkat: +36 1 6 77 77 76

Megjelölhetek több I.C.E. személyt is?

Természetesen igen, ez esetben érdemes a sorrendet is jelölnöd, kit értesítsünk először, kit másodszor, stb.

If you see this Google Maps wasn't properly loaded. Please refresh your page 🙂


1117 Budapest, Kondorosi út 2/A.

E-mail cím:

info@sos-guard.hu

Telefonszám:

+36 1 6 77 77 76

(minden hétköznap 8:00-16:00)

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás